środa, 1 lutego 2017

Szybki prezent dla zapominalskich :)


Mam przyjemność pracować w otwartym biurze, a do tego moje biurko jest naprzeciwko mojej menadżerki. To wspaniała kobieta, ale ciągle o czymś zapomina i ciągle czegoś szuka. Jako, że siedzę naprzeciwko niej to mnie przypadł ten zaszczyt bycia jej ''przypominaczem''. Ostatnio miała urodziny i pomyślałam, że to świetny pomysł sprezentować jej coś co jej będzie przypominać o różnych rzeczach, a i mnie odciąży :) Myślałam o białej tablicy, której mogłaby zapisywać wszystko o czym ma pamiętać, ale białe tablice są mało efektowne. Pomyślałam, że rolę białej tablicy może odegrać ramka i oto i jest.





Do zrobienia ramki dla zapominalskich będziecie potrzebować:

  • ramkę
  • papier ozdobny lub tkanina
  • klej
  • uchwyt na marker- opcjonalnie 



Do wewnętrznej strony ramki przykleiłam papier ozdobny. Posmarujcie klejem tylko brzegi spodu ramki, żeby nie było widać kleju przez szybkę.


Z tyłu ramki przymocowałam uchwyt na marker. Użyjcie malutkich śrubek i wkręćcie je tak, żeby je ramka zakryła.


I możecie zacząć wypisywać listę rzeczy do zrobienia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz