poniedziałek, 14 listopada 2016

Lampion z uwięzioną wróżką - czyli spełnij moje trzy życzenia :)



Widziałam na Pinetrest jak zrobić lampion z uwięzioną wróżką. Jedyną rzeczą, której nie rozumiałam i dlaczego słoik oklejali białą bibuła, bo po ciemku może i wyglądało to efektownie, ale w dzień raczej nie.

Postanowiłam sama zrobić taki lampion, ale zamiast oklejać słoik bibułą, ja go spryskałam sprejem dającym efekt mlecznego szkła.


Do zrobienia takiego lampionu będziecie potrzebować:


  • słoik
  • spray- efekt mleczne szkło
  • brokat
  • wróżkę
  • wstążkę
  • mały kluczy
  • motylka bądź jakiś kwiat (ja użyłam motylka)
  • klej typu super glue
  • mały tea light na baterie

Zaczynamy od spryskania słoika sprayem i ja tutaj jak jeszcze spray był mokry obsypałam słoik brokatem. Wypróbowałam wiele sposobów i ten wydał się najlepszy i najbardziej efektowny.


Jak słoik był już suchy przykleiłam wróżkę. Musicie pamiętać, że miejsca w których użyjecie klej będą przylegać do słoika i będą bardziej widoczne. Dlatego na użyłam Super głue i tylko użyłam małą kropelkę.



Na koniec zawiesiłam wstążeczkę z kluczykiem i przykleiłam motylka.



I gotowe :) Pamiętajcie by nie używać zwykłych świec, bo wróżka jest wycięta z kartonu i mogłaby się zapalić. Możecie jedynie użyć ledowych świec typu tea light, a efekt jest ten sam.



3 komentarze:

  1. Super,jestem pod wrażeniem. Świetne pomysły i wykonanie. Czekam na następne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    A gdzie można kupić takie szablony?!

    POZDRAWIAM
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ela, szablony kupiłam na Ebayu, ale równie dobrze można je wydrukować i wyciąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń