środa, 2 listopada 2016

Betonowy dozownik na mydło w płynie

Moja łazienka własnie przeszła metamorfozę, ale o tym później. Jak już wcześniej wspominałam uwielbiam drewno i beton i tak tez postanowiłam urządzić moją łazienkę.  Również dodatki muszą być drewno- i betonopodobne. Wszędzie szukałam dozownika do mydła i znalazłam tylko jeden i zdecydowanie nie był wart kwoty, którą chciał za niego sprzedawca. I tak  tez powstał pomysł zrobienia mojego własnego dozownika.


Do zrobienia betonopodobnego dozownika na mydło będziesz potrzebować.

  • taniego dozownika do mydła
  • gips
  • pusty karton po soku
  • papier ścierny
  • ciekłą folię i pędzel - opcjonalnie


Przetnij karton po soku  i włóż dozownik do środka i zalej wcześniej przygotowanym gipsem. Ja użyłam gipsu bo nie jest aż taki ciężki jak cement a wyglądem jest bardzo podobny.


Upewnij się, że gips jest równomiernie rozmieszczony z każdej strony dozownika. Tak zalany dozownik pozostaw na 24 godziny żeby wysechł. Jak gips już wyschnie zdejmij katon i papierem ściernym wyszlifuj nierówności. Na koniec możesz pomalować dozownik ciekłą folią.










1 komentarz: