sobota, 5 listopada 2016

Świąteczne poszewki na poduszki- czyli czas zajrzeć do szafy


Jak otwieram moją szafę to tak jakbym otwierała drzwi do Narnii,  można tam znaleźć prawie wszystko. W tym roku bardzo chciałam zrobić świąteczne poduszki, ale większość przytulnie wyglądających świątecznych tkanin jest bardzo drogich. Dlatego postanowiłam zajrzeć do mojej "Narmii" i poszukać czegoś odpowiedniego. Bo przecież w większości naszych szaf z pewnością można znaleźć dużo starych ubrań, czy choćby szalików, które można wykorzystać do zrobienia fajnych ozdób (w mojej na pewno).

Ja znalazłam stary szal i postanowiłam do użyć do zrobienia poszewki na poduszkę.



Szal złożyłam na trzy razy bo chciałam otrzymać efekt koperty.



Przeszyłam z każdej strony i do środka włożyłam poduszkę. Na sam koniec przyszyłam na zakładce trzy drewniane guziki, a efekt oceńcie sami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz