czwartek, 22 grudnia 2016

Coraz bliżej Święta- czyli prezenty last minute




Uwielbiam ręcznie zrobione prezenty i moim przyjaciołom staram się zawsze podarować coś małego, ale zrobionego własnoręcznie. Niestety wszystko to jest dosyć czasochłonne, ale można zrobić też coś ''na  szybko''. Do zrobienia takich małych, szybkich  prezentów idealnie nadają się słoiczki Kilner i Mason. Oto kilka pomysłów.




 Ja jestem wielkim fanem słoików typy Kilner, dlatego dla mojej przyjaciółki Stacey fanki masła orzechowego zrobiłam słoiczek gorącej czekolady o smaku orzeszków ziemnych..

Jedyne co potrzebowałam to gotowa gorąca czekolada i orzeszki ziemne. Orzeszki podprażyłam i bardzo drobno zmieliłam w blenderze. Przez małe sitko przesiałam ''mąkę'' z orzeszków ziemnych i dodałam do gorącej czekolady.

Czekoladę wsypałam do słoika Kilner , a słoiczek przyozdobiłam wstążką i candy cane, a efekt oceńcie sami :)



Mój drugi pomysł na szybki prezent to słoiczek typu Mason pomalowany farbą tablicową. Ja kupiłam słoik już ze słomką, ale jeżeli nie znajdziecie takiego, można wywiercić dziurkę w deklu i samemu umieścić słomkę



Słoiczek ozdobiłam brokatem,  do napisów użyłam szablonów .


Do słoika włożyłam gorącą czekoladę a z boku przyczepiłam pianki i przyozdobiłam candy cane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz