niedziela, 25 grudnia 2016

Choinka z szyszek czyli idziemy na spacer :)



Choinka w Święta musi być :) ale czy koniecznie zielona z lasu. U mnie w tym roku wielka rozpusta bo i mam zieloną choinkę z lasu, jak i również zrobioną choinkę z szyszek, która wygląda dosyć efektownie, a nie zajmuje dużo miejsca, idealna na ozdobę w małym pomieszczeniu.


Także teraz idziemy na spacer pozbierać szyszki. Moje szyszki były w większości pozamykane jak je zbierałam, a gdy je powiesiłam w bawełnianej torbie w ciepłym miejscu (koło kaloryfera) już na drugi dzień się pootwierały.

Do wykonania takiej choinki będziecie potrzebować:


  • stożka - mój zrobiłam ze sztywnego papieru
  • szyszki ( różne rozmiary)
  • klej na gorąco
  • ozdoby choinkowe




Ja zaczęłam od zrobienia stożka, ale możecie już kupić taki gotowy,  następnie zacząłem przyklejać większe szyszki na dole stożka kierując się ku górze i przyklejając co raz mniejsze szyszki.



Następnie wysprejowałam choinkę złotą antyczną farbą w sprayu i zaczęłam przyklejać bombki.



I choinka gotowa.  Miłej zabawy  :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz