sobota, 5 listopada 2016

Kaktus na szpilki





 Jak mówi stare polskie przysłowie "Potrzeba matką wynalazków" . No w moim przypadku to chyba za dużo powiedziane, ale potrzeba na pewno była matką mojego ostatniego projektu.

Niedawno przeprosiłam się z moją maszyną do szycia i szyjąc poszewkę na poduszkę zdałam sobie sprawę, jak ważna jest poduszeczka na szpilki. Pewnie większość z was myśli, ze przesadzam, ale Ci co szyją, a nie są zawodowymi krawcowymi, wiedzą co mam na myśli. I tu powstał pomysł kaktusa.



Do wykonania kaktusa będziecie potrzebować:


  • Zielony filc
  • biała nitka
  • szpilki :)
  • mała doniczka
  • wata do wypełnienia kaktusa.

Wytnij z filcu sześć części kaktusa. No i teraz czas przypomnieć sobie zajęcia z techniki w podstawówce, a mianowicie ścieg za igłą :) i zeszyć dwie części filcu ze sobą, żeby powstały trzy części kaktusa.






A teraz czas na maszynę. Ułóż wszystkie części kaktusa jedna na drugiej i przeszyj po środku.



Na koniec wypełnij kaktus watą i włóż do małej doniczki. Powodzenia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz