poniedziałek, 14 listopada 2016

Ozdobne świąteczne świece.



Uwielbiam święta, a zapach cynamonu i pierników chyba najbardziej kojarzy mi się ze świętami, dlatego dziś postanowiłam ozdobić zwykłe świece cynamonem, pomarańczą i wszystkim innym co miałam pod ręką :)


Do zrobienia ozdobnych świec będziecie potrzebować:


  • oczywiście świec, różnego rozmiaru
  • laski cynamonu
  • suszone plastry pomarańczy
  • wstążeczki 
  • klej na gorąco 
  • wszystko inne co znajdziecie w waszych ozdobach świątecznych :)

Ja przed przystrojeniem świecy laskami cynamonu, posmarowałam laski olejkiem o zapachu cynamonu i jabłka żeby nadać mojej świecy intensywny świąteczny zapach.



Laski cynamonu przykleiłam do świecy klejem na gorąco i dodatkowo związałam wstążeczka, a po środku przykleiłam ozdoby.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz