środa, 2 listopada 2016

No to zaczynamy!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu. Chciałabym powiedzieć, że ten blog powstał bardzo spontanicznie, bez żadnych przemyśleń, ale tak nie jest. Biorąc pod uwagę fakt, że prowadzenie bloga było na mojej liście "30 rzeczy zrobienia przed 30" i niestety ten punkt mi nie wyszedł to cieszę się, że w końcu mi się udało zrealizować i odhaczyć kolejny punkt z mojej listy "40 rzeczy zrobienia przed 40" :). Ten blog jest głównie przeznaczony dla kobiet, które mają dosyć ciągłego proszenia, swoich partnerów, mężów i  kochanków o zawieszenie półki, naprawienie kranu czy dokręcenie drzwiczek od szafki, tudzież  kobiet, które nie mają u swego boku samca Alfa, który znalazłby odpowiednią wymówkę, żeby nie zrobić nic o co jest proszony. Just a Girl jest blokiem pod tytułem "zrób to sama i miej z tego niesamowicie dużą satysfakcję". Panowie nie odbierzcie tego źle, możecie tu również  znaleźć dużo inspiracji dla siebie, ale jako dziewczyna wychowana na muzyce Spice Girls i ich filozofii Girl Power,  kieruje ten blog głównie do pań.  Uwielbiam wszelkiego rodzaju majsterkowanie i chciałabym wam pokazać jak w łatwy i przyjemny sposób oswoić się z wkrętarką czy wyrzynarką, a również jak stworzyć wasze własne bardzo efektowne "dzieła sztuki", ale  tanimi kosztami (i to będzie nasz mały sekret ;). Uwielbiam wszelkiego rodzaju naturalne surowce, jak drewno, uwielbiam również surowy miejski  beton, Staram się żyć bliżej natury i o tym jest również ten blog. Mam nadzieje, że wiele z was znajdzie tu choć jedną inspiracje dla siebie. Pozdrawiam wszystkich no i zaczynamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz