czwartek, 22 grudnia 2016

Skarpeta świąteczna- czyli czas na Mikołaja


 W tym roku sama postanowiłam uszyć skarpety świąteczne. Bardzo podoba mi się jak są zawieszone koło kominka, nawet jeżeli jest to tak jak u mnie bio kominek.


Do zrobienia takiej skarpety będziecie potrzebować:


  • płótno lub inna tkaninę z której chcecie wykonać skarpetę
  • inne rożne tkaniny do ozdobienia skarpety



Z płótna wycięłam skarpetę, a górę skarpety obszyłam czerwoną tkaniną.


Również z czerwonej tkaniny wycięłam głowę jelenia. Szablon wydrukowałam z internetu. Żeby tkanina była bardziej sztywna możecie ją podkleić flizeliną z klejem.


Głowę jelenia odrysowałam na tkaninie i wycięłam.


Do przyklejenia jelonka do skarpety użyłam taśmy dwustronnie klejącej. A efekt jest taki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz