czwartek, 22 grudnia 2016

Dom dla zwierzaka- czyli Christmas Pudding House



Miłośnicy zwierząt z pewnością mnie zrozumieją a inni mam chociaż nadzieję, że uznają to za dobry pomysł :) W sklepach zoologicznych można kupić domki - piramidki dla kotów lub innych małych zwierząt. Skoro jest okres świąteczny ja postanowiłam zrobić taki domek dla mojego królika Czarusia oczywiście utrzymany w tematyce świątecznej.






Domek miałam sama uszyć, ale maszyna do szycia nie jest moim najlepszym przyjacielem, a myślę że kupno gąbki i uszycie takiego domku kosztowałoby mnie więcej niż właściwe kupno takiej gotowej piramidy. Tak, poszłam na łatwiznę,  ale cóż i najlepszym to się zdarza :)


Dla wszystkich, których maszyna do szycia nie gryzie i mają trochę gąbki na zbyciu, polecam uszycie samemu takiego domku.

Do zrobienia takiej świątecznej piramidki będziecie potrzebować.

  • domek dla małych zwierzaków
  • filc w kolorze czerwonym, zielonym, białym i ciemno brązowym
  • nożyczki
  • watę 
  • no i maszyna do szycia :)
Z brązowego filcu wycięłam boki domku i je razem zszyłam. Zszyte cztery części nałożyłam na domek i wycięłam wejście do domku. Boki wyjścia przyfastrygowałam od środka.


Z białego filcu wycięłam ''polewę'' a z zielonego listki. Z czerwonego filcu zrobiłam owoc, do środka włożyłam watę i przyszyłam do całości. No i voila Christmas Pudding dla waszego zwierzaka jest gotowy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz