czwartek, 22 grudnia 2016

Zegar DIY- czyli czas na matematykę




Inspiracją prezentu dla mojego przyjaciela Toma była Teoria Wielkiego Podrywu. Uwielbiam ten serial i ich wszystkie gadżety. A Tom odrobinę mi przypomina takiego kujona z Teorii Wielkiego Podrywu :)







Do zrobienia takiego zegara będziecie potrzebować:


  • kawałek drewnianej płyty
  • wyrzynarkę
  • mechanizm do zegarka (ja kupiłam mój na Ebayu)
  • farba tablicowa
  • biały pisak do pisania po tablicy

Jeżeli nie macie wyrzynarki, możecie również użyć sztywnej, okrągłej podkładki pod talerz.



Wycięte koło pomalowałam farbą tablicową.



Na środku przewierciłam dziurę i przełożyłam mechanizm zegara. A na koniec odmierzyłam równe odległości na zegarze i napisałam równania matematyczne.

Która godzina? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz