poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Przygotowania do Świąt czas zacząć :)




Uuuu, dawno mnie nie było, ale cóż praca, dom, no i oczywiście wiosenne porządki :). Mój dom jest o 50 kilo i kilkanaście worków lżejszy :). A tak właśnie przeglądając wszystkie zakamarki znalazłam stare deski podłogowe i postanowiłam z nich zrobić skrzynkę na wiosenne kwiaty.




Zrobienie takiej skrzynki to nic trudnego, tylko trzeba podocinać deski na wymiar i je albo zbić większymi gwoździami lub wkrętami. Takie deski warto też wcześniej wyszlifować papierem ściernym. Skrzynkę w środku wyłożyłam grubą folią, żeby rośliny można było podlewać, a właściwie zraszać.

Możecie taką skrzynkę pomalować, ale ja chciałam, żeby moja na lekko podstarzała i naturalną.

Na wierzch położyłam mech. Pamiętajcie, że mchu nie można zabierać z lesu. Najlepiej kupić w sklepie z dekoracjami lub w kwiaciarni.

A taki jest efekt mojej pracy:)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz