sobota, 15 kwietnia 2017

Jajko w stylu cotton ball

.

Ta wielkanocna dekoracja została zainspirowana cotton ballsami. Pomyślałam, że zamiast robić kule to mogę zrobić kształt jajka i mieć oryginalną dekoracje świąteczną.




Do wykonania cotton egg bedziecie potrzebować:
  • balon
  • kordonek lub włóczkę
  • klej, ja użyłam magic glue
  • miseczkę do wymieszania kleju z wodą
  • wstążeczki 

Klej mieszam z wodą w miseczce i wkładam do miseczki włóczkę, a następnie namokniętą klejem włóczką owijam balon.



Gdy klej wyschnie a włóczka jest sztywna przebijam balon.


W powstałym jajku wycinam owalną dziurę. A następnie przyklejam wstążeczki dookoła powstałego otworu.



Do środka możecie włożyć rożne dekoracje , ja włożyłam talerzyk z królikiem na czekoladowe jajka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz