sobota, 15 kwietnia 2017

Idzie Wielkanoc- czyli królik w ataku :)


Uwielbiam robić dekoracje wielkanocne, pewni głownie dlatego, że uwielbiam króliki. Tym razem królik wspinający się po doniczce.






Do zrobienia takiego królika będziecie potrzebować:

  • mod podge lub też klej do decoupagu, albo zwykły wikol.
  • doniczkę
  • pół kuli ze styropianu
  • farby do pomalowania królika, ja użyłam po raz pierwszy farby do tworzenia efektu rdzy 
  • Szablon królika znalazłam na pintereście, a królika wycięłam z białej tektury.
  • rzeżucha 



Królika wycięłam z tektury, a żeby farba nie wsiąkła w tekturę, pomalowałam go mod podgem, ale równie dobrze możecie pomalować królika wikolem.



Gdy mod podge wysechł nałożyłam farbę dojącą efekt rdzy. Fajnie to wygląda, bo królik  nie jest już tekturowy tylko blaszany.



Królik już suchy, można go przykleić do doniczki.


Teraz tylko styropianową kule obłożymy watą lub gazą i posypiemy rzeżuchą.



No i czekamy na efekt końcowy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz