poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Jajko niespodzianka- czyli decoupage po raz pierwszy




Od razu mówię, że to moja pierwsza próba zabawy decoupagem. I nie chcę, żeby te post był brany za poradę w decoupagową. Chciałam wam tylko pokazać jak fajnie można przyozdobić Wielkanocny prezent. I tak wiem, powiecie, że to nie te święta od dawania prezentów, ale czy potrzeba okazji, żeby podarować coś fajnego bliskim?




W Wielkiej Brytanii tradycją wielkanocną jest rozdawanie jajek czekoladowych, które można kupić w klepach. Ja kupiłam małe czekoladowe jajeczka i pomyślałam, że fajnie by je było dać w pudełeczku w kształcie jajka.


W sklepie znalazłam takie otwierane jajka z tektury i postanowiłam je przyozdobić papierem do decoupageu.


 Na początku jajka pomalowałam akrylową farbą, a gdy farba wyschła, jajka posmarowałam klejem do decoupageu i nakleiłam ozdobny papier. Całość wyrównałam i pozostawiłam do wyschnięcia.

Gdy jajko było już suche, pomalowałam je klejem do decoupageu i pudełeczka na jajka dla moich siostruni gotowe. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz